خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

یک عدد زینب کاملا سالم 😎

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

به نام خداوند رنگین کمان :)))

 

• نامه‌ای به خودم: 

 

سلام زینب جانم ، خیلی خوشحالم که خوبی . هیچ‌کس اندازه من برای سلامتیت شاکر نیست ... این‌که عمل خیلی موفقیت آمیزتر از انتظارت بود باعث میشه خیال کنم فرشته‌ها وقتی بیهوش بودی به پیشونیت بوسه زدن :) ... 

زینب جان حال بد دو سالی که گذشت رو همیشه تو ذهنت نگه‌دار . یادت باشه چقدر به خاطر اشتباهات دیگران حرص خوردی ، اضطراب و استرس به جونت افتاد و در نهایت تو اونی بودی که رو تخت بیمارستان بود ...

یادت بمونه درد آنژیوکت توی رگ‌هات رو ...

یادت بمونه هیچ‌کس و هیچ‌چیزی ارزش این رو نداشت که خودت رو اون‌قدر اذیت کنی دختر ! 

الان تمرکزت رو بذار روی خودت . فقط . 

و دیگه به اون روزای سخت برنگرد دخترم ...

 

 

____________________

 

 

الحمدلله .

عمل خیلی خوب پیش رفت . البته یه آسیب جدی برام داشت و شانس بارداری رو برام تا ۵۰ درصد کاهش داد . ولی برای من که فکر می‌کردم به کل قراره بچه‌دار نشم ، چه هدیه‌ای از این بالاتر که حالا ۵۰ درصد احتمالش وجود داره ؟ :) 

 

بعد از برگشت از بیمارستان رفتیم خونه مامانم و ۲ هفته اونجا بودم . چون خونه خودمون طبقه ۴ بدون آسانسوره نمی‌تونستم هیچ روزی بیام خونه‌ام .. و چقدر از پدر و مادرم ممنونم ، چقدر از پاندا ممنونم.  چقدر هوای من رو داشتن..

خدایا من بدسلیقه‌ام ، تو خودت براشون هر خیری که صلاح می‌دونی رو نازل کن ! الهی آمین 

 

یه چیز تو مخی که این وسط هست .. خانواده یار از وقتی مرخص شدم نه زنگ زدن و نه اومدن دیدن من :) 

چرا ؟ 

چون وقتی بیمارستان بودم دکتر گفت به خاطر این‌که زخم‌های باز دارم و از داخل هم شرایطم خیلی بهم ریخته‌اس باید تو محیط ایزوله باشم و کسی نباید تا ۲ هفته بیاد دیدنم . برای این‌که اگر عفونت می‌گرفتم خیلی همه چیز بهم می‌ریخت ... از یه طرف هم دختر زندایی مادر به خاطر عفونتی که بعد از جراحی گرفت تا لب مرگ رفت و هنوزم از جاش بلند نشده بعد از یک‌سال ! 

منم به مامان یار گفتم دکتر این‌طوری گفته .. اونم بهش برخورد که چرا من بهشون گفتم تا دو هفته نیان :) این در حالیه که روز قبلش که فردای روز جراحیم بود هم نیومده بودن دیدنم :) 

و تا همین الان که ۳ هفته از جراحیم گذشته حتی یک‌بار هم نه مادر یار و نه پدر یار بهم زنگ نزدن . تازه وسط اون همه بدبختی و استرسی که یار داشته این عزیزان کلی سر یار غر هم زدن که چرا زنت به ما این‌طوری گفته ...

به دلیل استرسا و اظطراب‌های من سلام کنید :)) 

الان منتظر چی هستن ؟ من زنگ بزنم دعوتشون کنم ؟ من برم خونشون ؟ یا چی ؟ 

هوف

بیخیال 

 

 

 

 

______________

 

 

قبل جراحی ، یعنی اول سال برای سال تحویل قسمتمون شد و ۱۰ روز رفتیم مشهد . خیلی دوست داشتم زودتر در موردش بنویسم ولی حالم جالب نبود ... 

سفر خاطره‌انگیزی بود با دو تا از دوستای یار و دوستای خودم . پری و پاندا هم بودن .

در کل الحمدلله خیلی خوب بود .

عکساش رو میذارم ولی چیز بیشتری تو ذهنم نیست که بخوام بگم در موردش..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________

 

وقتی برگشتم خونه دلم فقط نفس کشیدن تو تراس و نگاه کردن به ابرا و تمیز کردن آشپزخونه (!) رو می‌خواست ... 

بعد از دو روز یار بلاخره اجازه داد بلند بشم و یکم از کارای خونه رو خودم انجام بدم . امروز هم برای اولین بار خودم می‌خوام آشپزی کنم .. این سه چهار روز که اومدیم خونه خودمون، یار زحمتش رو می‌کشید . 

 

من فقط پریروز ۲ تا قهوه خرما درست کردم و خوردیم دوتایی 

با لبخند بشقابم کلی حالم خوب شد و ذوق کردم و به این فکر کردم که منی که دنبال بهونه‌های کوچیک و ریز برای شادی و امیدم ، واقعا حقم این نیست که این‌قدر بهم گیر داده بشه و اذیت بشم ... 

لبخند بشقابم : 

 

 

شما مژه‌هاش رو ببینید ؛)

 

 

 

 

نظرات (۱۵)

  • منتظرالمهدی (عج)
  • سلام آبجی زینب 

    خداروشکر خیلی خوشحال شدم که حالتون بهتره 

    ان شاءالله سلامت کامل تون رو به دست بیارید 

    سلامت باشید همیشه 

    پاسخ:
    سلام 
    خیلی ممنونم بابت دعاهاتون 
    لطف کردید
    همچنین شما و همه شیعیان امیرالمومنین 🌿

    سلام

    ان شاء الله همیشه سلامت و موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون بابت دعای خیرتون 
    همچنین

    سلامی به زیبایی اون لبخند بسکوییتی توی بشقاب :))

    چقدر خوشحال شدم که حال خوب یه دوست بیانی رو میبینم

    انشاءالله همیشه به سلامتی و خیر و خوشی :)

    زیارت قبول خانم چه عکسای قشنگی گذاشته بودی

    خوب استراحت کن❤️

     

    پاسخ:
    😍
    سلام 
    ممنون بابت دعای خیرت ❣️

    ان شاءالله به زودی قسمت خودت بشه زیارت 
    تشکر که به فکری 

    خدا رو شکررررررر

    الحمدالله الله رب العالمییییبننننن 😍😍😍😍 

     

     

     

    بیخیال خواهر

    خدا بعد هر شیرینی یه تلخی هم می‌ذاره که نسبت تناسب رعایت شه. حالا این تلخی اصلا در مقابل سلامتی شما هیییییچسییییی نیست :) به دل نگیر... به خدایی که تن سالم بهت بخشید ببخششون...

    هرچند گفتنش آسونه. تجربه ثابت کرده آدم کسایی که روز مریضی انتظار داشته ازشون که مرهم باشن اما زخم روی زخم شدن رو سخت بتونه ببخشه. درک میکنم :`) 

     

     

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ، تشکر بابت این انرژی مثبتت 😍🙏🏻🙏🏻

    در مورد خانواده یار هم ، می‌دونی من بیشترین مشکلم اینه که در تک تک کلمات و رفتارهام سعی می‌کنم مواظب باشم . حتی انتخاب کلماتم وسواس‌گونه انجام میشه و لحن صدام رو سعی می‌کنم کاملا محبتانه و مودبانه حفظ کنم 
    با رعایت تمام این مسائل وقتی یکی سر چیزای کوچیک گیر میده و داستان درست می‌کنه حقیقتا همه انرژیم برای رو به رو شدن با اون آدم شدیدا از بین میره و ناخودآگاه دوست دارم دیگه رعایتش رو نکنم تا بفهمه من عامدانه بهش احترام گذاشتم و نخواستتش ..
    ولی خب 
    چه میشه کرد.. یار من عضوی از اون خانواده‌اس و من نمی‌تونم حتی حرفی بزنم . اینم می‌گذره و میره مثل صدتا چیز دیگه . درست میشه بعد از چند وقت ...

    خداروشکر خداروشکر

    چقدر خوشحال شدم از خبر سلامتیت عزیزم.

     

     

    پاسخ:
    ممنوووونم😍
    الحمدلله بابت وجود شما با این حس خوبت . 

    عکسات خیلی خیلی خیلی خوشگل بودن. با دوربینه؟ یا گوشی؟

    کیف کردم 

    پاسخ:
    خداروشکر که کیف کردی 
    ان شاءالله قسمت خودت بشه به زودی زیارت سلطان 

    نه با گوشیه .
    به خاطر عکسا نیست ، حرمشون این‌قدر خوشگله که ... 🕊
  • صـــالــحـــه ⠀
  • زینب جان عجب عکس‌هایی انداختی.

    زیارتت قبول. حتما حالت کامل خوب میشه. امیدت به خدای مهربون باشه. 

    عاشقته که رنج می‌کشی :)

    پاسخ:
    ان شاءالله با دعای شما 
    ممنون عزیزم قسمت خودت بشه به زودی یه زیارت خوب و خفن .

    می‌دونی خیلی عاشقمه... خی لی ... :))) 

    سلام 

    چه جراحی سنگینی هم بوده که...

    عافیت باشه

    عافیت یاشه

     

     

     

     

     

    بچه دار هم میشی عزیزم

    پاسخ:
    بله حدودا ۴ ساعت طول کشید و دوبار بیهوشی داشتم :(

    ان شاءالله هرچی که حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌خوان همون بشه 

    ممنون عزیزم🌿

    الهی شکر

    پاسخ:
    ❤️🌿

    قطعا و قطعا

    ولی خب زاوبه دوربین درست تنظیم شده و کیفیت عکسا خیلی خوبه

     

    میتونم بپرسم مدل گوشی رو؟

    پاسخ:
    یه دوره کوچیک عکاسی رو گذروندم قبلا 
    گوشیم s23 fe البته چند ماهی هست که خریدم و می‌دونی دیگه گوشی‌های سامسونگ اولاش کیفیت دوربین خیلی خوبی دارن و هرچی می‌گذره از کیفیتشون کم میشه ..

    سلام سلام 

    وای خدا می‌دونه که چقدر با دیدن این تیتر خوشحال شدم، هرچند که خبر داشتم ازت ولی این ابرازت خیلی بهم انرژی داد 

    الهی که همه چی خیلی خوب پیش بره عکاس‌بانوی هنرمند

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    فدای مهربونیات ، ممنونم 
    مطالب پیجت رو خوندم راستی ، ان شاءالله سر فرصت نظرم رو میگم 

    تشکر 😍🌿

    به به

    ماشالله ب استعداد و تلاشت

    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    لطف داری شما♡

    شما چه قشنگید🌱

    حالتون چه زیباست🌾

    عکس هاتون چه عالی😍

    ان‌شاءالله دوام عافیت و سلامت🌻

    پاسخ:
    ممنونم 
    نگاهتون زیباست 🌹 
    چقدر انرژی مثبت ، ممنووون ❣️

    وای عزیزم خدا رو شکر، واقعا خوشحال شدم از اینکه حالتون خوبه.

    چی می‌تونه از این بهتر باشه.

    چقدر نامه ای که به خودت نوشتی قشنگ بود، باید مواظب خودم باشم خیلی.

    انشاا... همیشه سالم و سلامت باشین در کنار یار 

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم لطف داری بهم ❣️
    شماهم از این نامه ها به خودت بنویس ، بعدا بخونی از خودت انرژی بگیری . 
    تشکر ، همچنین عزیزم 

    چه عکسای قشنگی گرفتی زینب!

    می بینی چه رحمتی تو شهرمونه؟❤😎

    روزت مبارک:)

    پاسخ:
    ممنون عزیزم ، قابلی نداره استفاده از عکسا بدون ذکر منبع بلامانعه 😅
    الحمدلله بابت بارون و حس خوبش واقعا ... لذت رایگان :)) 

    ممنون عزیزم 
    همچنین 
    زیر سایه حضرت معصومه سلام الله علیها  باشی همیشه 💚
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">