خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

نگفتم؟؟؟

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ

نگفتم ؟ 

نگفتم رزق زیارت میدن؟؟ 

 

 

من الان تو ماشین بابامم ، جلو نشستم فلشمُ زدم به ضبط و با صدای زیاد داریم گوش میدیم: 

 

آره این خواب و رویا نیست..

آره

بیدارِ بیدارم

خداروشکر زائرم ، با نذرای مادرم ..

 

:)

 

حسین... آرام جانم ! حسین... روح و روانم .. سلام عزیزدلم...

 

 

 

 

بابا پشت فرمونن،با مداحی گریه می‌کنن .

یار عقب نشسته و کتابش رو می‌خونه ...

 

و حدودا ۱۰ ساعت دیگه می‌رسیم مرز مهران :) 

 

 

 

 

+آه ، بابا علی ... وقتی رسیدم، بهت می‌گم چقدرررر دخترت اذیت شد این مدت...

+برسم حرم عموجان،فقط مثل هربار این رو بخونم: همه کس و کار منی علمدار / ماه شب تار منی علمدار ..‌. 

+برسم حرم اباعبدالله...آخ برسم حرم اباعبدالله... یه صوت روضه حسین بختیاری پخش می‌کنم و جان به جان آفرین تقدیم می‌کنم... :)

 

+اولین زیارت رو به نیابت از شهید امیرعبداللهیان و شهید.. رئیسی.. 💔 تقدیم می‌کنم به آقا صاحب‌الزمان.. جانم . 

+و براتون دعا می‌کنم به شرط لیاقت . 

 

 

  • [ زینبم ]

نظرات (۹)

  • صـــالــحـــه ⠀
  • منم یادت نره 😭

    پاسخ:
    ان شاءالله به زودی قسمت خودت بشه عزیزم. به یادت بودم💚

    خوشبحالت:(

    پاسخ:
    الهی به زودی قسمت خودت ♡

    التماس دعا

    پاسخ:
    همه بلاگیارو دعا کردم 🦋
  • معتاد چایخونه ی حرم
  • آخ زینب خوش به سعادتت دعامون کن 😭😭❤️❤️

    پاسخ:
    الهییی به زودی قسمت خودت بشه ♡ 
    به یادتون بودم

    سیدین؟😍

    وای دارین میرین کربلا خوش به سعادتون مارم دعا کنین 🥲

    پاسخ:
    یه رگ سیدی داریم و به اباعبدالله محرمیم.. 💚🥹

    ان شاءالله که به زودی خودت راهی عتبات بشی 
  • منتظرالمهدی (عج)
  • سلام 

    خوشا به سعادت تون 

    التماس دعا دارم 

    پاسخ:
    خیلی ممنونم 
    دعا کردم ، ان شاءالله حاجت‌روا بشید.

    التماس دعای زیاااااد

    پاسخ:
    بسی دعا کردم ، اگر لایق باشم.. ♡♡♡

    گوارای وجود
    زیارتها قبول

    سلام و دل تنگی ما رو هم برسونید...

    پاسخ:
    ممنونم ممنونم 
    ان شاءالله که به زودی قسمت خودتون بشه زیارت ارباب عالم..♡
  • منتظرالمهدی (عج)
  • ممنون لطف کردین 

    پاسخ:
    🙏🏻
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">