خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

خواص عزیز !!

شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ

 

الان وقتشه اون خواص عزیزی که از قالیباف حمایت کرده بودن با تمام قوا و تمام ظرفیتی که دارن به میدون بیان برای آقای جلیلی 

که اشتباه خودشون رو یه طوری جبران کنن ... 

 

والا باید به خودشون بیان . 

کی مردم اینقدر بی تفاوت بودن به حرف خیلی از این اساتید ؟ 

زیر پست پناهیان همه نوشته بودن " با احترام به استاد ، رای ما جلیلی " 

😂

 

به قول دوستمون :

 

 

این خواص عزیز

و باقی کسانی که متوجه مکاتب نیستند

 

باید به فرمان آقا در بحث مطالعه ی مبانی عمل کنن

 

که فردا روز وقتی گفتیم قالیباف تکنوکراته

فکر نکنن فحش دادیم ...

  • [ زینبم ]

نظرات (۲)

دیشب ستادای انتخاباتی داداشیا باهم دعوا میکردن که :D

مطمئنی رای قشرخاکستری جلیلی هست؟ :DDDDD

پاسخ:
به هر حال داریم در مورد اختلافات جزئی فکری اما در سطح کلان صحبت می‌کنیم . قطعا تنش‌هایی هست .. 

و در مورد سوال دوم 
اگر مردم واقعا نگران سفره‌شون باشن و از دوران روحانی درس گرفته باشن اصلا راهی جز سعید جلیلی برای خودشون نمی‌تونن تصور کنن !

سلام زینب جان 

نمیدونم چطوری باید با کلمات توصیف کنم چه چقدر متاسفم از اینکه این خواص خودشونو خرج ایشون کردن، کاش این اعتبار خرج چیزای مهم‌تری میشد

 

پاسخ:
سلام عزیزم 

من نمی‌دونم چی بگم ! 
حتما صلاح‌دیدی داشتن که من فعلا هیچ‌جوره متوجهش نمی‌شم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">