خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

هندجگرخوارها..

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۵۳ ب.ظ

یکی از بهترین توئیت‌هایی که خوندم این بود : 

 

(خطاب به هرزه‌های فضای مجازیِ این روزها ...)

 

 

 

 

وسط لخت شدنتون بگم: منافقین ، شهید رجایی رو ترور کردن؛ رئیس جمهور بعد سیدعلی خامنه‌ای شد که آواره شون کرد .. حالا مثل هندجگرخوار هلهله کنید :) "

  • [ زینبم ]

نظرات (۳)

  • بنت الخمینی
  • چقدر این روزا به خوندن مطالبتون چشمم روشن میشه  و روزنه های امید توی دلم باز میشه...

    پاسخ:
    فکر میکنم بعد از جراحی ، دوباره به روزای حال خوبم برگشتم . گوش شیطون کرد..
    قوی‌تر شدم . فکر می‌کنم..

    به امید ریشه کن شدن این هرزه ها 

    پاسخ:
    نزدیکه اون روز..
  • بنت الخمینی
  • خداروشکر، الحمدلله رب العالمین

     

     

    پاسخ:
    با دعای شما بوده عزیزدلم ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">