خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

انقلابی که عنقلاب شد...

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

از ته دل دوست دارم به دختر خاله‌‌ی دانشگاه تهرانیم که پارسال همین موقع‌ها به خاطر دوستانِ فحاشِ ساچمه‌خورده‌اش عملا به من و مادرم بی احترامی کرد در حالی که ما سکوت کرده بودیم و بهش می‌گفتیم که دوستش داریم و نمی‌خوایم رابطه‌مون باهاش خراب بشه و بحثی باهاش نداریم ، ما رو از خونه مادربزرگم با " دیکتاتوری " تمام ، بیرون کرد + همسایه طبقه پایینی که پارسال همین موقعا آهنگ شروین رو با " دیکتاتوری " تمام با صدای زیاد پخش می‌کرد و کل ساختمون رو با صداش اذیت می‌کرد ، و همه کسانی که با " دیکتاتوری " تمام ۳ ماه این مملکت رو در شرایط متشنج قرار دادن و با دیکتاتوریِ تمام اعصاب مردم و اقتصاد این کشور رو بهم ریختن ، بگم :

دفعه بعدی که فکر انقلاب کردن به ذهنتون خطور کرد یاد دیروز ، ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ و ضایع شدن فجیعتون بیوفتید و دوغتون رو بنوشید... 

نصف ملت مشهد بودن تا چشم امثال شما کور بشه.. نصف ملت هم شمال.. تا بازم چشم شما کور بشه :)) 

 

ما هم رفتیم پارک بالای خونمون و چای خوردیم و هوا عوض کردیم . 

من برای تمام جوون‌هایی که به هر بهانه‌ای پارسال کشته شدن فاتحه خوندم و بغض کردم ... بغض کردم و از خدا خواستم که ماه پشت ابر نمونه و هرکسی که واقعا به دنبال حقیقت هست ، پیداش کنه ! همه باید بدونن جوون‌های ۱۴۰۱ رو کیا کشتن و چرا ... همه باید بدونن ، مثل الان که می‌دونن ندا آقا سلطان چی شد و الان کجا داره به ریش بقیه می‌خنده و خوش‌گذرونی می‌کنه.. 

 

 

به یاد شهدای شاه‌چراغ و شهدای فتنه ، آرمان و عجمیان اشک ریختم و ازشون خواستم مارو شفاعت کنن...

 

 

 

 

 

پ.ن: آقایون مسئول ، جواب این هوشیاری مردم و متین بودن مردم رو با درست کردن وضعیت داغون اقتصادی بدید که اگر کم‌کاری کنید والله که اون دنیا یقه‌تون رو می‌گیریم ما... البته چه بسا پاتون رو کج بذارید ، همین دنیا به خاک بکشیم شما رو به وقتش... قدر این مردم رو بدونید لطفا !

  • [ زینبم ]

نظرات (۳)

خدا شهدای امنیت رو غزیق رحمتش فرماید...

 

کاش  از کتک خورده‌ها، سنگ خورده‌ها، چاقو خورده‌های امنیت و دختر خانم‌هایی که چادر از سرشون کشیدن هم یاد می‌فرمودین...

پاسخ:
مرور کردن روزای خیلی تاریک پارسال برای من (که دو هفته دیگه باید برم برای جراحی و استرس بدترین چیزیه که نباید اصلا تجربه کنم) شدیدا اضطراب روحی ایجاد می کنه .
همین چند سطر رو هم با لرزش دست نوشتم و... 

ولی خب کامنت شما کامل‌کننده متن بود و تشکر 👌🏼🙏🏻

با احترام و دیکتاتوری تمام آنفالو :))

پاسخ:
یاسمن عزیز ، این‌که شما من رو آنفالو کنی دیکتاتوری نیست . چون می‌تونی بدون آسیب زدن به من انتخاب شخصی خودت رو داشته باشی 
اما اگر من رو آنفالو نکنی خوشحال‌تر می‌شم چون دوست داشتم اسمت رو تو کامنت‌هام ببینم ⚘ کم شدن فالورها برای من که اصلا اساس وبلاگم روزمره‌نویسی واسه دل خودم هست چیز ناراحت کننده‌ای نیست ، اما از دست دادن یه دوست ناراحتم می‌کنه ‌ 
من می‌دونم خیلی چیزا هست که باعث ناراحتی تو میشه عمیقا هم درک می‌کنم حتی خودمم خیلی چیزا هست که تو این کشور اذیتم می‌کنه... 
اما قطعا تو یک سری از مبناهای فکری‌مون باهم تفاوت داریم . 
دوست دارم در کنار این تفاوت دیدگاه   حالا که جایی مثل وبلاگ رو داریم باهم گفت و گو کنیم و دست کم هم‌دیگه رو کنار نذاریم 
اگر یه روزی دوست داشتی دوباره باهم هم‌صحبت بشیم من با آغوش باز پذیرا هستم 
ضمن این‌که من شما رو آنفالو نمی‌کنم چون بعضا نوشته‌هات رو دوست دارم و می‌خونم ❤

یکی از آورده های خوشمزه "ززآ" این بود که خیلی واضح تر از قبل اشکار شد  حتی برای براندازی هم نمیشه به غرب اعتماد کرد :)) 

پاسخ:
خیلی چیزها آشکارتر از قبل شد این یعنی دقیقا همراه هر سختیِ اغتشاشات آسانیِ " هزاران بار آشکار شدن حقایق " هست .. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">