خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

پس‌رفت‌های این روزها

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۲۳ ق.ظ

برای من که پیشرفت اقتصادی شاید برام چندان پیشرفتی محسوب نشه.. کما این‌که همین ۳ هفته پیش از شغلم به خاطر استرسی که داشتم استعفا دادم با این‌که حقوقم تازه زیاد شده بود و الان تهِ حسابم حدودا ۴۵ هزار تومن دارم تا آخر ماه :) 

کما این‌که همسر رو تشویق می‌کنم که از سال بعدی بیخیال شغلش بشه و بشینه فقط به درس و پژوهشش برسه تهش یه نون و آبی می‌خوریم دور هم.. 

( البته این قسمت آخر رو فقط در حد حرف تا حالا گفتم و نمی‌دونم چقدر تاب و توان تحمل شرایط تا این خد سخت رو دارم.. الله اعلم . ولی مگه خدا به دل آدم نمی‌ندازه ؟! وقتی می‌دونی و می‌فهمی یه چیزی درسته ، خب باید انجامش بدی دیگه.. تازه تا انجامش ندیم نمی‌فهمیم می‌تونیم تحملش کنیم یا نه که :))   )

 

و برای من ، که پیشرفت‌ رو تو مسائل علمی ، اعتقادی و اخلاقی می‌بینم ( یا حداقل دوست دارم که تو این زمینه خیلی پیشرفت کنم و اهداف زندگیم رو روی اینا بستم ) ، خیییلی سخته که روزگارم این‌طوری سپری میشه :

کتاب‌های نخونده..  و حتی مطالبی که یادم رفته !!

تندمزاجی‌های ناشی از قرص و دارو..

نماز‌هایی که گه‌گاهی قضا میشه و حتی اگر هم نشه خیلی از سر بازکنانه و تند تند خونده میشه که فقط انجام شده باشه صرفا...

دیگه حتی خیلی وقته که توفیق روضه گوش دادن هم پیدا نکردم .

 

من حالم واقعا خوب نیست ! 

من 

اینجا

شدیدااااا

به دعا احتیاج دارم . . . 

__________________________

 

مادر رو دیروز مرخص کردن ، ته‌چین گوشت براش درست کردم و آب گوشت رو نگه‌داشتم جدا بخورن تا تقویت بشن . ولی خیلی بی‌حال بودن و یکم خوردن... در عوض غذایی که فکر کردم دو وعده میشه خورد ، به لطف پدرم و جناب همسر همون دیشب همش خورده شد :)) 

مادر سر دردهای شدید دارن و دکتر گفته از عوارض بی‌هوشیه . 

بیمارستانی که مادرم عمل کردن ، بیمارستان بقیة الله تهران بود . باید بگم بخش زنان پرسنل و پرستار‌های فوق‌العاده مهربون و با حوصله و شوخ‌طبعی داشت . کلی حس خوب گرفتیم... دکترشون هم دائما در دسترس هستن و باهاشون در تماسیم و پاسخ‌دهی خوبی دارن خداروشکر . و خانم مومنه‌ای بودن الحمدلله .. 

دیگه چی؟ 

 

دیگه این‌که همسر در حال پیاده‌روی هستن ، کجا ؟  روی مغز من .. :(  (اینا اثر همون تندمزاجی حاصل از داروعه) . با این‌که خیلی منطقی و با محبت و شمرده شمرده میگه اما بازم واقعا رو مخمه این که میگه داروهای سنتی رو بیشتر بخورم تا بلکه جواب بده و جراحی نکنیم ... من خسته شدم !! من دارم اذیت میشم... اونو هم درک می‌کنم خب نگران جراحی و عوارض بعدشه . اما من چی ؟ بریدم...

 

نظرات (۳)

  • یاسمن گلی :)
  • اگر عضو لینکدین باشی میتونی فرصت های شغلی خوبی پیدا کنی 

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    ولی خب آخه دنبال شغل نیستم 
    ولی بازم مرررسی 

    سلام دوست تازه ی من :) 

     

    خداقوت بابت همه چی ... براتون از خدا شرح صدر و عاقبت بخیری میخوام و سلامتی و سلامتی و سلامتی ... 

     

    - آخ از اون غذایی که برای دو وعده میپزی و توی یه وعده میخورنش . آه ... :))))) 

    اینو فقط یه زخم‌خورده میفهمه 

     

    - در مورد بیمارستان، منم فاطمه‌م رو توی بیمارستان نحمیه به دنیا آوردم، میدونید که هر دو تحت نظر یه ارگانن، منم نجمیه رو خیلی دوست دارم، من خیلی برخوردی با پرستارا و ... نداشتم اما همین که خیالت راحته یهو یه نامحرم بالای سرت سبز نمیشه خیلی خوبه  

     

    - الهی که گذرتون جز برای به دنیا آوردن نی نی به بیمارستان نیفته :) 

     

    یه تجربه : اگه تحت نظر «پزشک»های متخصص طب سنتی باشید خودشون بهتون میگن که واقعا با طب سنتی راهی هست یا باید رو بیارید به طب مدرن...

    پاسخ:
    سلام عزیز دل 
    واقعا بعضی آدمارو اگرچه از نزدیک نمیشه دید و شناخت زیادی هم نمیشه حاصل کرد ، ولی چقدر یهو به دل آدم می‌شینن ! شما برای من از اون دسته‌ای...
    ممنون بابت دعای خیرت 🌷

    بله تعریف بیمارستان نجمیه رو هم شنیدم از دوستان و دقیقا این یکی از ویژگی های خوبیه که اگرچههه تو جمهوری اسلامی داریم زندگی می‌کنیم و قاعدتا نباید دیگه اصلا همچین چالش‌هایی داشته باشیم ، اما متاسفانه داریم .. خیلی راحت از پزشک بیهوشی مرد تو بیمارستان‌های زنان (!) استفاده میشه...

    مرررسی با دعای شما ان شاءالله 😍 هرچه خدا بخواهد..

    بله تحت نظرم و میگن احتمال خیلی زیاد درمان میشه این کیست.. ولی خب من خیلی کم طاقت و خسته شدم 😞
  • پرستوی عاشق
  • سلام

    این نیز بگذرد...زندگی گاهی بالاست گاهی پایین

    قلب گاهی رو اقباله و گاهی رو به ادبار

    ان شاءالله از پس همه امتحانا خوب بر میاید.

    ان شاءالله خال خوبتون مستدام...

    و ان شاءالله شفای عاجل روزی شما و مادرتون

    التماس دعا 

     

     

    پاسخ:
    مرسی بابت این همه دعای خیر 
    واقعا فقط و فقط همین دعاهارو می‌خوام برای خوب شدن حالم... 
    ممنونم ازتون ❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">