خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

بدون عنوان

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴ ب.ظ

 

 

زمانی از دست یکی از مشکلات زندگی‌ام، که همیشه با آن درگیر بودم به تنگ آمده بودم و نمی دانستم چه باید بکنم. در آن هنگام پدرم را دیدم که نزد من آمد و گفت:

 

" این مشکل بخشی از سیر و سلوک است و خداوند آن‌را مقرر فرموده است. باید با آن بسازی که برای رشدت لازم است."

 

بخشی از کتاب عطش (کتاب زندگی‌نامه مرحوم علامه قاضی رحمه‌الله)

 

 

 

 

 

 

 

ما که خاک زیر پای اون بزرگوار نیستیم.. اما هرکسی تو مسیر تعالی خودش قرار داره و هرکسی در حد خودش یه سیر سلوکی داره دیگه..

 

 

 

 

+من درد دارم ، فقر هم دارم ! ولیکن .. /  این گریه‌های من برای آب و نان نیست !

عزیز دلم...

  • [ زینبم ]

نظرات (۱)

خدا ان شاالله به شما سلامتی عطا کنه

آیت الله حق شناس هم اینطور بودن، دکترشون میگفتن بیماری ایشون درد زیادی داره، ولی اطرافیانشون میگفتن ایشون ابراز دردی ندارن

دکتر میگفتن خویشتن داری میکنن...

 

پاسخ:
تشکر بابت دعا 
خدا کمک کنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">