خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

سرزمین عجایب زندگی من

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۵۱ ق.ظ

نمی‌تونستم بنویسم ، نمی‌تونستم خیلی به نظرات با توجه جواب بدم ، نمی‌تونستم براتون نظر بذارم و حالم خوب نبود 

هنوز هم البته خیلی خوب نیستم 

همه چیزم بهم ریخته ، زندگیم هم... 

تو این چند وقت که ننوشتم ۲ تا اتفاق مهم افتاد . اولیش این‌که مادر انگشت پاشون انحراف داشت و باید عمل می‌کردن ، پس جراحی کردن و کنار انگشت شست پاشون ۲ تا پلاتین گذاشتن و پاشون کلا تو گچه و اصلا نباید حرکت کنن .. خب قطعا من نمی‌تونم تو این شرایط برم به زندگی خودم برسم و این روزا فقط خداروشکر می‌کنم که یار باهام همراهه و غر نمی‌زنه که هیچ ، خودش هم خیلی کمک می‌کنه . الحمدلله... 

ولی خب زندگیم رو هواس دیگه، دو سه روز یه بار میرم خونه خودم و یه ماشین لباسشویی‌ای می‌زنم یا چندتا کارای جزئی و باز برمی‌گردم خونه مامان‌بزرگ پیش مادر . یا با یار میریم بهشون سر می‌زنیم و باز یار میره خونه پیش پدر که تنها نباشن ... اصلا یه وضع ناجوریه که نگم ! 

 

امروز میرم خونه‌ی یکی از شاگردهای یار که همه همکارای مدرسه یار رو دعوت کرده برای مولودی . بعدش شب میریم خونه مامان یار و امشب و فردا شب اونجاییم چون چند هفته‌اس نرفتم مامان بابای یار شاکی شدن ازم :) داستان داریم ما با خانواده‌هامون کلا‌.. 

 

همین دیگه 

 

پنج‌شنبه هم خونه مامانی قراره جشن روز مرد رو بگیریم برای پدر و دایی و یارم... 

 

 

آهااان اتفاق دوم ؟ 

این‌که رفتم دکترم برای اسفند بهم وقت داد که برم پیشش و برای کارای بیمارستان که فروردین جراحی رو انجام بدیم به امییییددددد خدااااااا بلاخرههههههه سوتسسنمسجصمصشوصدش...........

  • [ زینبم ]

نظرات (۴)

خدا قوت بده بهت زینب جان 

پاسخ:
ممنونم عزیزدل
  • ... حنانه ...
  • سلام عزیزم

    واقعا خدا قوت بهت❤️

    انشاءالله که اوضاع خونه ی شما و مامان عادی بشه و همه چیز خوب برات پیش بره

    پاسخ:
    سلام عزیزم ، ممنونم 
    چقدر به اجابت دعایی که کردی نیاز دارم... 
    ان شاءالله 🦋

    سلام. خوبی ان‌شاءالله؟ 

    پاسخ:
    سلام و تشکر 
    بله الحمدلله 
    ممنون که پرسیدی 🙏🏻
  • صـــالــحـــه ⠀
  • سلام زینب جان. خیلی وقت بود چیزی ننوشته بودی و می‌خواستم بیام وبلاگت احوالت رو بپرسم. 

    سخته شرایطتت... ولی قطعا اجرت خیلی عظیمه :)

    پاسخ:
    بزرگواری عزیزم ممنونم ازت . 
    امیدوارم همین‌طور باشه که شما میگی :)
    دعا بفرمایید..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">