خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

بسه دیگه

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۰۴:۳۲ ق.ظ

حالم از هرچی درد کشیدنه بهم می‌خوره 

کاش میشد من بمیرم و راحت شم 

بسه دیگه 

واقعا بسه خلاصی ندارم از این بدبختی چرا ؟؟!؟!؟!؟؟!؟!

 

 

 

  • [ زینبم ]

نظرات (۴)

می فهمم 😐😑😑

هاپو تو روح هرچی درد و درد کشیدن و بیماری و سختی و بدبختیه 😐😐😑😑

عیح !

به امید روزی که ابر تیره ی بدبختی کنار رود 😐😑😑 و بگذارد لختی نفس بکشیم !

پاسخ:
من هاپو ماپو نمی‌فهمم عزیزم ، سگ تو روحش.. واقعا !
من که شخصا می‌دونم نتیجه عمل خودم شده درد و بلاهایی که دارم الان
فلذا
خدایا غلط کردم رو برای همین وقتا گذاشتی دیگه نه ؟! خب غلط کردم دیگه نوکرتم ..
  • مجتبی قره باغی
  • درد، فیلم شب یلدا رو ببین مفهوم درد زیبا میشه برات

    پاسخ:
    ندیدم 
    ممنون بابت پیشنهادتون

    نه حاجی آخه نتیجه ی عمل چه ربطی داره 

    اصلان نتیجه ی کدوم‌عمل ؟

    پاسخ:
    من که الی ماشاءالله .. عمل گناه‌آلود دارم 🙃

    نه دور از جون شما 

    منم خیلی گناه دارم

    ولی هر چیزی به طور طبیعی معلول یه علتیه 

    و اون علت الزاما گناه نیست 

    و گرنه نوزاد های پاک و معصومی که نابینا و ناشنوا به دنیا میان چه گناهی کردن آخه ؟

    پاسخ:
    چه بگویم...
    به هر حال شکر.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">