خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

آبله مرغون به توانِ دو !!

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

در پاسخ به سوالاتتون دوستان تو نظرات عمومی و خصوصی ، همین‌جا میگم 

طبق چیزی که من خوندم فقط ۳ ، ۴ درصد از مردم جهان ! امکان داره دو بار آبله مرغون بگیرن 

و بلهههه منننن جزووو اونننن ۳ درصدم !! منننن بدبختتتت من فلک زدههههه من تخلهببعیهبرهزعی۵فسب ... خدایا ! 

 

اون سه ‌، چهار درصد هم کسانی هستن که یا ایدز دارن یا به واسطه قرص‌ها و بیماری‌های دیگه سیستم ایمنی بدنشون یا ضعیف شده و یا سرکوب شده . خب.. من الان یک‌ساله یه سره دارم قرص می‌خورم و دوبار جراحی داشتم.. قطعا سیستم ایمنی بدنم ضعیف شده ، اوکی . ولییییی با این اوضاعی که از بدبختی و بدشانسی خودم دارم می‌بینم ، از اون‌جایی که یک ماه اخیر یه سره زیر سِرُم و انواع آمپول و آزمایشگاه و... بودم ، خب اگر بیان بهم بگن : تو ایدز گرفتی ، اصلا تعجب نمی‌کنم :) 

 

بله

بله

بله

 

دیشب هر نیم ساعت یک‌بار گریه کردم و حق دارم ! واقعا حق دارم.. حالم بده . دعا نگرفته باشن برام ؟ دو ساله یه بدبختیم تموم میشه ، بعدی شروع میشه... خرافاتی شدم؟! 

 

 

 

 

 

+ راستی ، آزمایشی که گفته بودم تو دو سه تا پست قبلی ؟؟ جوابش اومده و ترجمه خودمونیش اینه : از این بدتر نمیشد باشه :)))

  • [ زینبم ]

نظرات (۴)

میگند ذهن به فعل کار نداره 

بلکه به کلمه به کار داره 

اینکه شما بگید من فقیر نیستم 

نمیشه 

چون دهن با کلمه فقیر کار داره وهمه چی به اون ربط داره جذب میکنه 

بلکه بگید من ثروتمند 

خداوند بهت صحت بده

پاسخ:
ممنونم و تشکر 
ولی خب کار از این حرفا گذشته :) 
یا من حالم اصلا خوب نیست فعلا و دیگه برام مهم نیست کلمات چه قدرتی دارن...
وگرنه درست می‌فرمایید. 

سه درصد هم عدد بزرگیه

پاسخ:
شاید هم ۳ دهم درصد ... یادم نیست دقیق الان شک کردم . 
  • حاج‌خانوم ⠀
  • سلام عزیزدل

    الحمدلله و المنه که چهارستون بدنم سالمه...

    هیچ وقت هم ضعیف نبودم تا جایی که یادمه. ولی حقیر هم دو دفعه گرفتم. همه هم یادشون بود. خیلی های دیگر رو هم می‌شناسم که دوبار گرفتن. چرا اینقدر برای خودتون بزرگش می‌کنید آخه. می‌دونم، میفهمم، عمیق درک می‌کنم که چقذر اذیت کننده است...

    خیلی زیاد

    می‌گذره.

    الحمدلله که تو بزرگ سالی، تبدیل به زونا نشد که خیلی وحشتناک تر از آبله مرغان است.آمارهای پزشکی جدید رو هم بریز دور... سر کرونا به اندازه کافی به همه آمارهاشون شک کردم.

     

    مواظب خودت باش.

    پاسخ:
    واقعا؟ این‌قدر هرکس می‌شنوه تعجب می‌کنه و میگه امکان نداره که واقعا استرس می‌گیرم ! 
    ولی بیشتر از هرچیزی حالم بد بود.. یعنی جدا از بار فکری و روانیش ، حال جسمی خیلی بدی رو گذروندم . یار می‌گفت اصلا تا حالا من رو تو اون حال تب و لرز ندیده بوده.  همین حال خیلی بد هم بی علت نبود تو حال بد روحی ..
    ولی به قول شما خداروشکر که زونا نبود . 
    به هرحال شکر.. هر حکمتی که داشت امیدوارم زیاد غر غر نکرده باشم برای این بیماریم :))
  • حاج‌خانوم ⠀
  • به نظرم حال جسمی‌ خرابت هم متأثر از بار فکری بوده و هی بدترش کرده...

    یعنی هی دوتایی رو هم تأثیر گذاشتند.

    ما خانواده بزرگی داریم و چند نفری دوبارهم تجربه کردند.

    الحمدلله که گذشت.

    پاسخ:
    بعید نیست واقعا .. 
    ممنونم 🙏🏻
    التماس دعا 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">