خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

ماجراهای خوابِ یار..

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۱۷ ق.ظ

همین الان که تو تاریکی خونه رو تخت دراز کشیدم و دارم وبلاگ‌های به‌روزشده بیانی‌هارو می‌خونم ، آقای یار از خواب بیدار شده و میگه کِی ؟ منم خیلی ریز سرم رو چرخوندم و نگاهش کردم . اهمیت ندادم و خنده‌ام هم گرفت و دوباره شروع کردم به خوندن مطلب تو گوشیم . یار دوباره بعد از چند ثانیه گفت با توام ! کِی ؟! 

:|

بعد با ناراحتی پشتش رو کرد بهم و خوابش رو ادامه داد... :)) فردا که براش تعریف کنم از خنده نصف میشه :))

حالا چرا ناراحت شد؟ :)) باید جوابش رو میدادم یعنی؟! :)

پروردگارِ توهم میشه شبا !

بعد از ۵ سال زندگی.. هنوز عادت نکردم !

 

هفته پیش نصفه شب یهو تو جاش نشست و شروع کرد روی هوا یه چیزی رو گرفتن :) . تکونش دادم گفتم یار عزیزم ، توهم زدی.. بعد با خواب‌آلودگی تمام نگاهم کرد و گفت واقعا ؟؟ سرم رو در جهت مثبت تکون دادم . دوباره پرسید جدی میگی ؟! گفتم آره .. با یه قیافه‌ی شدیدا متفکر ، گفت عجب.. و خوابید :/

 

خدایا ساعت ۳ نصفه شب چرا با من شوخی می‌کنی آخه ؟! :))

  • [ زینبم ]

نظرات (۴)

چون ناخودآگاهش شوخه  :}

پاسخ:
دیوونه اس :))

وای عالی بود :))))) 

در این حدش بامزه ست :) اونایی که بلند میشن راه میرن سخته

من نوجوون بودم یه مهمون داشتیم ، مامانم شب همه درا رو قفل کرد گفت توی خواب راه میره یه وقت نره بیرون از خونه یا توی بالکن، صبح که بیدار شدم دیدم همه برنامه ها و کاغذایی که روی دیوار زده بودم رو پاره کرده ریخته روی زمین

پاسخ:
وای چه ترسنااااک 🥺
این قضیه‌های نصفه شبای یار برای ما خیلی خنده داره.. صبحا که تعریف می‌کنم کلی می‌خندیم 

خدا برای هم حفظتون کنه 😅👩🏻‍🦯

پاسخ:
خدا برای هم شفامونم بده :))

کنار هم آن شاا.... همیشه لبتون خندون باشه

پاسخ:
❤❤❤🙏🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">