خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

ادامه درمان ، هنوز التماس دعا !

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ

راستی این رو هم بگم و برم 

دکتر برای شنبه بهم وقت سونو داده و احتمالاااا برای دوشنبه بهم وقت جراحی میده. 

اون دوتا آمپولی هم که گفتم هر روز باید تزریق کنم برای تقویت بدن هست که عوارض بعد از جراحی خیلی آسیب‌زننده نباشه.. مثل این‌که . 

حالا خلاصه

باید بهتون بگم که با وجود این‌که ما بیمه هستیم ، تو این دو هفته حدودا ۸ تومن خرج دارو و ویزیت و سونو و.. کردیم :) 

 

امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف روزی رسون هستن و بابت همه نگاه‌هاشون شکر... 

جونم به فداشون.. 

 

  • [ زینبم ]

نظرات (۶)

خدا پشت و پناهت باشه ...

پاسخ:
ممنونم عزیز دل ⚘❤

براتون ارزوی سلامتی دارم 🙏

پاسخ:
🙏🏻🙏🏻
  • ... حنانه ...
  • انشاءالله سالم و سلامت باشی ♥️

    پاسخ:
    ممنونم ازت عزیزم ⚘
  • یاسمن گلی :)
  • امیدوارم جراحی به خوبی پیش بره و به زودی سلامتیت رو به دست بیاری

    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازت عزیزم ، دعام کن . ⚘❤

    شفای عاجل انشاالله

    پاسخ:
    ممنونم ⚘

    خدا پشت و پناهت عزیزم.انشالله به زودی سلامتی کامل رو به دست میاری.

    پاسخ:
    ممنونم ممنونم ❤
    با دعای شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">