خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

پاییز بهارِ منه !

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

امروز بعد از رفتن یار ( ساعت ۶ و نیم صبح ) ، احساس کردم روی پاهام بند نیستم و باید بیشتر بخوابم . بعد از مدت‌ها بود که بعد از بیدار شدن برای نماز باز برمی‌گشتم تو تخت . تا ساعت ۱۱ ظهر خوابیدم ! بدنم کم آورده بود و دوباره شارژ شدم...

امروز یار از سرکار مستقیم میره خونه مادرش تا با بردار کوچکترش برن قم زیارت سیده معصومه سلام‌الله‌علیها. پس شب نمیاد و من هم از فرصت استفاده می‌کنم و با مامانم و پاندا ساعت ۴ ( ۱ ساعت دیگه) میریم پارک بالای خونه و بعدش هم میریم خونه مامانی و شب رو کنار مادربزرگ و خاله کوچیکه ( متولد اسفند ۶۰ - مجرد ) سپری می‌کنیم . فردا ظهر من هم میرم تهران خونه مادر یار چون از وقتی از اربعین برگشتیم هنوز نتونستم برم . 

و قسمت پر استرس ماجرااااا : 

پس فردا از خونه مادر یار میریم پیش خانم دکتر :¤ و فقط خدا می‌دونه که بعد از سونوگرافی قراره چی بهم بگه ، آیا شرایط برای جراحی فراهمه و وقت عمل میده بهم ؟! یا باز هم قرص و دارو ؟! همچنان من شدیدا محتاج دعام می‌دونید دیگه؟! 

 

بعد از ناهار ،

نشستم پشت میز :

 

و پاییزم رو با خوندن این روایت در کتاب اصول کافی شریف شروع کردم و مسرورم... 

 

 

پاییزه اما عیدِ منه ! 

 

امروز باید ۱۰ صفحه روایت ، ۱۰ صفحه تاریخ و ۵ صفحه فلسفه بخونم . 

فعلا ۱۰ صفحه روایتم رو خوندم 

تا ساعت ۴ ، ۱۰ صفحه تاریخ رو هم می‌خونم 

۵ صفحه فلسفه رو هم خونه مامانی ... 

 

موفق باشمممم :))

 

نظرات (۳)

  • ... حنانه ...
  • وای چه روایت خوبی... دلمون حداقل به این مورد خوش باشه 🥲

    موفق باشییی♥️

    پاسخ:
    خیییلی خوب بود 
    الحمدلله که از شیعیان امیرالمومنین علیه‌السلام هستیم ❤❤

    ممنووون 

    خدا شفا بده ایشالا . چه برنامه ریزی خوبی کاش منم بتونم به برنامه هام عمل کنم . خدا یار رو هم حفظ کنه و به ما هم یه یار بده .😀

    پاسخ:
    ممنونم ممنونم 
    ان‌شاءالله یه یار خوب و آقا و خفن و مطلوبِ شما بهتون بده مادر سادات.. ❤

    سلام اینجا منظور از امام، حاکم زمان یا نه مثلا همون امام غائب؟

    پاسخ:
    نظر حقیر ؟ منظور امامت امام معصوم و به طریق اولی برای ما الان امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف منظور هست . و البته با علم کمِ امروزم براش دلیل دارم.. 


    [ ولی خب بحث ولایتِ ولی فقیه هم با نظر به این‌که جزو مسائل خیلی دقیق فقهی هست ، باید نظر بزرگان فقه رو دید . که آیا کسی که ولایت فقیه رو قبول نداره آیا اعمالش تباه میشه ؟ باید دید نظر خود امامِ انقلاب چه بوده ... ]

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">