خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

می‌روم کربلا خدا را شکر ...

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۴۵ ق.ظ

همین دیگه

 

گرچه باور نمی‌کنم اما می‌روم کربلا خدارا شکر

مَردُم آقای مهربانم باز راه داده مرا خدارا شکر ..

 

 

پ.ن : حدودا ساعت ۱۰ ، ۱۰:۳۰ می‌رسیم مرز مهران ان شاءالله 

  • [ زینبم ]

نظرات (۸)

خیلی التماس دعا

پاسخ:
حتما به یادتون هستم ⚘

به به. خوش خبر باشی عزیزم

پاسخ:
🌷🌷
  • منتظرالمهدی (عج)
  • خوشا به سعادت تون 

    التماس دعا 

    پاسخ:
    🙏🏻

    خوش به سعادت تون، التماس دعا

    پاسخ:
    به یادتون بودم . قسمت خودتون ان‌شاءالله 

    به به

    خیلی التماس دعا

    دعا کنید ما هم طلبیده شیم :')

    پاسخ:
    دعا کردم و ان شاءالله که به زودی زود قسمت خودتون بشه 🌷
  • شاگرد بنّا
  • برای اربعینِ ما هم دعا بفرمایید...

    نوشِ روح و روان‌تون... 

    پاسخ:
    تشکر
    ان شاءالله سفر با معرفت اربعین روزی شما . 
  • ‌‌‌ ‌‌‌تیرزاد
  • ما رو هم دعا بفرمایید لطفا🙏

    پاسخ:
    دعاگو بودم اگر لایق باشم . 

    ممنونم ؛)) ان شاءالله

    پاسخ:
    🦋🌱
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">