خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

از سر گرفتم ..

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۳ ب.ظ

گفته بودم الغارات رو عقب افتاده بودم به خاطر مریضی ؟ 

و گفته بودم که هر وقت دوباره شروع کردم این‌جا میگم ..

شروع کردم ، خداروشکر 

دیروز تو حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و به مدد خود خانم ، دوباره شروع کردم و تمام صفحات جبرانی رو خوندم

در حال حاضر 

فقط به این فکر می‌کنم اگر این کتاب الغارات یه نعمت هم داشته باشه (که البته هزاران نعمت داره‌ها) ولی اگر یدونه هم داشته باشه اینه که من رو با جناب مالک اشتر آشنا کرد... 

بله بله

اسمشون رو خیلی شنیده بودم

ولی هیچ‌وقت حرف‌هایی که مولا امیرالمومنین در موردشون زدن رو نخونده بودم

 

 

به خداااااا آدمممم مالک اشتر باشههههه !! 🥺😭😭😭

آخه ببینید امام چی می‌فرمایند خطاب به مالک : 

می‌فرمایند اگر من در مورد وضعیت مصر بهت چیزی سفارش نمی‌کنم و نمی‌گم چیکار بکن و چیکار نکن به این دلیله که ""رای و نظر خودت رو کافی می‌دونم"" ....... این یعنی این‌که نظر مالک خیلی نزدیک به امیرش بوده...

 

پ.ن: آقاجان ، علی جانم.. مدد بده تا آخر عمرم هر روز و هر روز در راه کسب علم و معرفت شما تلاش کنم . یه جوری تو هر مرحله از زندگیم شما رو بشناسم که منم بتونم شبیه به مالک عمل کنم ، یکم شبیه شما ... 

 

  • [ زینبم ]

نظرات (۳)

  • میم مثل حنانه
  • برد رو مالک اشتر کرد که رضایت علی (ع) رو داشت :)

    و باخت رو ماهایی که فکر رضایت مردم بودیم :)

    پاسخ:
    اصلا انگار این بشر حل شده بود در ولایت مولا...
    چرا ما هیچ تلاشی برای شناخت امیرمون نمی‌کنیم آخه ؟ :(

    احسنت!


    نکته‌ای ظریف و دقیق و حظ آور.

    اجرتون با مولا.

    پاسخ:
    امیرالمومنین منت گذاشتن سر من که اجازه دادن این کلمات رو بخونم...
  • یاسمن گلی :)
  • التماس دعا :)

    پاسخ:
    فدات ⚘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">