خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

برش‌هایی از "من" که فارغ از هرچیزی باید بنویسد.. 🪴

خانوم‌کوچیک

اعتیاد به نوشتن از اون دسته از اعتیادهایی هست که نه میشه ترک کرد و نه آدم اصلا می‌خواد که ترک کنه . گاه‌گاهی سرک میکشه تو زندگی من و میگه بنویس ، که اگر ننویسی انگار به فعل نرسیدی کلا..
برای همین هم
می‌نویسم . از حدودا سال 92..
خانه به دوش طورانه البته .


کانال ایتا :

https://eitaa.com/bejana

نویسندگان

تیتر : من باز هم حالم بده !!

دوشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دیشب شدیدا نیاز داشتم این‌جا بنویسم . دیشب که می‌گم منظورم ساعت یک یا دو نصف شبه در حالی‌که داشتم گریه می‌کردم... اما گوشیم خاموش بود و شارژر پیشم نبود .

پس خود خوری کردم.. 

دیشب افتضاح بودم ! کل تنم خارش شدید داشت ، فکرم آشفته می‌شد دائم.. پاهام ناخودآگاه تکون می‌خورد . حالا چه ناخودآگاه چه به‌خاطر خارش شدید.. این‌قدر دستم رو خارونده بودم که پوسته پوسته شد و دائم هم گریه می‌کردم . دائم به این فکر می‌کردم که این به‌هم‌ریختگی شدید و خارش جسمی و جوش‌جوش شدن کمر و.. به خاطر داروهاییه که مصرف می‌کنم ؟! یا مشکل دیگه‌ای هم هست ؟

 

دلم خواست یار بیدار شه و دل‌داریم بده.. اما یکم بعدش نخواستم ! حس کردم از این‌که بشنوه " حالم بده " خسته شده :( و از تصور همین هم کلی گریه کردم.. 

حتی ترسیدم این‌جا بنویسم که چقدررر حالم بده و هرکس خوند بگه ای بابا این چرا همش دپ و داغونه.. و بازم گریه کردم :)) 

چی میشه حداقل یه جوری که صداتون برسه کربلا دعام کنیییید هان ؟! 

واقعا.. جدا ... شدیدا... خسته شدم و امیدی به این‌که حالا حالاها وضعیت جسمی من خوب بشه ندارم !

نظرات (۴)

عزیزمممم 

دختر خوشگل 

:(

همین که از بد شدن حالت بترسی حمله های بیماریت رو بیشتر می کنه 

خودتو بذار جای آقای یار 

اگه اون حالش اینقدر بد باشه و هر بار به تو پناه بیاره ازش خسته می شی؟

معلومه که نه 

اونم همین حس رو به تو داره 

با فکر و خیال های الکی خودتو اذیت نکن 

بذار حمایت لازم رو از اطرافیانت دریافت کنی 

همون طور که اطرافیانت هم اگه اینطوری بودن تو بی چشم داشت بهشون محبت می کردی 

پاسخ:
ممنونم عزیزم بابت نظری که گذاشتی ، حالم رو خیلی بهتر کرد.. 
واقعا هم اگر خودم باشم واقعا همه جوره برای بقیه مایه می‌ذارم ،
می‌دونی این‌قدر ذهن ما زن‌هارو با کلیشه‌های اشتباهی پر کردن که همش می‌ترسیم کم باشیم و کافی نباشیم... حاضریم تو بدترین شرایط به روی خودمون نیاریم که مبادا مرد زندگی فکر کنه ما الان خوب نیستیم واقعا... 
ولی خب ازدواج همین نیست مگه؟ که وقتی من خوب نیستم اون هم‌دلی کنه و صبر و جهاد.. و برعکس وقتی اون خوب نیست من براش این‌طور باشم ..

اره دقیقا همینطوره 

بعد هم ما خانما تو دهن مرد زندگیمون می خوایم تصویر یه ابر زن رو به جا بذاریم 

زنی که با درامد کم می سازه 

با محبت ندیدن می سازه و خودش سیاست به خرج می ده 

حتی تو مریضیش هم پا میشه غذا درست می کنه و از خودش مراقبت می کنه 

این باعث میشه توجهشون به ما و حالمون کمتر شه 

مرد هم به اندازه ی زن باید انرژی عاطفی خرج زندگیش کنه 

اگه نکنه قدر رابطه ای که داره رو نمی دونه 

ولی ما رن ها همیشه بی چشم داشت می دیم و خودمون رو لایق کوچیکترین ایثار ها هم نمی دونیم 

در حالی که لیاقت تو بهترین هاست 

لیاقتت فداکاریه، عشق بی پایان و بدون قید و شرطه 

همین که لطف کردی و به زندگی حضرت یار قدم رنجه کردی و چراغ خونه و قلبش رو روشن نگه داشتی اگه هیچ کار دیگه هم نکنی کافیه تا زندگیش رو به پات بریزه 

 

یه راز دیگه ...

اینه که مرد ها هم از زن هایی که آسیب پذیرن خوششون میاد . اونا هم دوست دارن از همسرشون مراقبت کنن و پناهش باشن. ولی ما زن ها این اجازه رو بهشون نمی دیم. 

پاسخ:
واقعا همینه .
من خیلی حرصم می‌گرفت همیشه که وقتایی که مامانم مریض بود هم باز کارا رو می‌کرد 
من تصمیم گرفتم این‌طوری نباشم و نیستم خدایی هم

البته اینم بگم 
از این بابت یارِ داستان ما واقعا ساپورت می‌کنه من رو
 یعنی واقعا واقعا خودش نیست و اینجا رو نمی‌خونه اما خدا هست و می‌بینه ، یار خیلی تو خونه همکاری می‌کنه ... 
خصوصا که الان مریضم اکثر کارارو خودش می‌کنه . حتی غذا هم درست می‌کنه 
این‌قدر این‌طوریه که من با تمام حال بدم واقعا از ته دلم دوست دارم وقتی که نیست خیلی از کارارو انجام بدم خودم که اون اومد دیگه کاری نکنه !
ولی خب
همین خوبی‌هاش هم باعث میشه دیگه نتونم بگم خوب نیستم.. می‌ترسم از همین ها هم خسته بشه یهو ببُره..
ولی از اون‌طرف هم من واقعا خوب نیستم :( و نیاز دارم به هم‌دلی اون . دیگه نمی‌دونم چی‌کار کنم 
همچنان اون حس رو دارم که مبادا فکر کنه من ضعیفم یا کافی نیستم. به قول تو ما همش می‌خوایم یه ابر زن باشیم ! این بده..
  • آقای سه نقطه
  • کلا وبلاگ نویسی یه جورایی شرح حال نویسی هست کسی هم نمیگه دپ و غم و اینا مینویسی فقط

    پاسخ:
    بله
    و
    حتی اگر کسی هم بگه ، من نباید این‌قدر اهمیت بدم انگار.. 

  • شاگرد بنّا
  • سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    ان‌شاءالله همیشه به سلامتی و شادابی. 

     

    ام‌یحیی همسرم هستن.

    متشکرم از درکِ همۀ جوانب. 

    پاسخ:
    خیلی هم عالی
    🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">